torsdag 10 april 2008

Torsdag.. Redan :P

Idag är ju jag ledig från jobbet, eftersom att jag ska till Liseberg för en massa information och sådär :P Såå skönt. Jag sov fram till tjugo i elva. och då vaknade jag för att mamma ringde och väckte mig. hade säkert kunnat sova en stund till i annat fall :)

Jag ska åka vid 15, innan dess hade jag tänkt att städa lite och byta lakan och sådär :)
och göra mig fin såklart ^^

När mamma skulle duscha imorse (man måste ju gå igenom mitt rum för att komma till duschen, värdelöst) så vaknade jag till. Så frågade mamma hur jag hade sovit. Då kände jag att jag hade sovit lite dåligt, för jag hade varit så stressad. Det var en massa utav mina bebisar som hade bajsat och så skulle jag byta på alla på en gång och så blev jag jättestressad :/ jobbigt det där. hehe.
har ni sovit gott?

<3

Inga kommentarer: