onsdag 2 april 2008

Ledig idag igen. :P

Kommunen ringde inte idag heller. Är nästan lite rädd att detta ska bli en dålig vana :P Att gå omkring hemma och softa :)

Fick ett kort utav min gudmor och gudfar idag, som fick sitt tredje barnbarn på påskafton. Jättefint kort, som min gudmor knåpat ihop själv. Det blev en liten Emelie :)

Idag ska jag till ungdomsmottagningen och fixa nytt recept. Dock så är jag lite nervös, har aldrig varit på den här mottagningen innan, hittar knappt dit. :P Men det blir nog bra :)
Och sedan när mamma har slutat så ska jag åka till Mölndal och hämta henne, sedan ska vi ner till Kungsbacka och storhandla. det behövs verkligen. Har typ inget att äta hemma nu. Igår till lunch åt jag några cocktailtomater, två stekta ägg och en macka med marmelad. My god, sicken blandning :P

Glömde ju skriva i det senaste inlägget att det var det 100:ade inlägget. Ojoj, det börjar arta sig :P

<3

Inga kommentarer: