måndag 14 april 2008

Måndag. - Liseberg

Idag sov jag ut. Skönt skönt :)
Låg i sängen länge och läste en massa Lisebergspapper.
Har gjort iordning mig nu, ska åka till stan snart. Ska på Serviceutbildning på Liseberg, samt guidad tur i parken. Ska bli kul :) Är lite nervös, men sådär gött nervös. Så man har lite ont i magen på ett skönt sätt ^^ Dock blir det nog värre imorgon, ska på arbetsplatsutbildning. Men det ska bli kul ändå :)

Efter utbildningen ska jag kanske träffa Klara. :)

Sjukt tråkigt att blogga när man inte får några kommentarer. Ledsen, men har inget intressantare att skriva om :P

vad ska ni göra idag?
ha en bra dag.
<3

2 kommentarer:

Sandra Wikström sa...

idag har jag jobbat, det var segt, har ont i fötterna.. ska ni på bio ikväll eller? puss

KlaraM sa...

Åh så trevligt att vara med i någosn blogg! :P Nu känns det lite mer wsom att jag är hemma.. ;) Puss gumman!