torsdag 3 april 2008

Palestina vs Isarel

Idag var jag och fikade med Cissi på avenyn. Mycket trevligt. vi pratade om allt, och då menar jag ALLT. :P först drack vi varsinn latte (som jag btw har längtat efter hela dagen, vad fan händer? börjar jag gilla kaffe?? :O), sedan köpte vi en hallon smoothie och delade på. :)
när klockan var sex gick vi bort mot aveny 1, där den där debatten skulle vara. Cissis bror typ höll i den eller, förstod inte riktigt. men det var typ med MUF 20+ eller något. jag gick dit mest för att jag ville umgås med Cissi och för att det var längesedan jag träffade Peter :) och delvis för att jag vill vara en människa som är öppen för många olika saker, och dels för att jag misstänkte att debatten skulle intressera mig. det gjorde den. det skönaste med allt var väl typ att jag sa till Cissi i pausen "asså, detta är verkligen intressant. det sjukaste är dock att jag absolut inte kan sluta tänka på att den palestiniern är sjukt het.." hon ba "haha, fasen vad lustigt. det var precis vad jag sa till Peter..." det var jäkligt roligt, man kanske måste ha varit där ;) men det blev liksom kind of a moment there ;)

det bjöds på grönsaker, chips, dip och cider :) jag var dock tvungen att smita efter halva debatten, för att jag skulle möta upp mamma och ta bussen hem tillsammans.
nu är jag iaf hemma och myser till det med te och jordgubbar :)
ska jobba imorgon, är lite ångestframkallande. hatar detta stället, men det är bara att bita ihop.

btw, är sjukt trött på alla negativa reaktioner och kommentarer när jag berättar att jag ska jobba på Liseberg i sommar. JFYI..

ne nu ska jag mysa vidare :)
nattinatt <3

1 kommentar:

Elin Richthoff sa...

skit i dumma kommentarer och lyssna pa fia som stormtrivdes! :D