lördag 5 april 2008

Lördag.

Idag mår jag bättre, är inte så less idag ^^
Jag ligger här på sängen, duschade för en stund sen och har nu smörjt in en ansiktsmask :P Det känns verkligen uppfriskande :)
Igår gjorde jag inget särskilt, åkte till älsklingens jobb vid typ halv tio.. Satt där med honom, sedan åkte vi hem. Typ la oss direkt :)
Jag åkte hem rätt så tidigt för baby började jobba kl ett.
Sedan dess har jag inte gjort mkt. Pratat i telefon och duschat typ. Ska åka ner och köpa sushi om ett tag, ska ta med det till Cissi senare. Jag ska sova där. Antingen ska vi typ bara allmänt ha myskväll med film, godis och pussel typ :) Eller så kanske vi går ut en sväng. Får se vad vi känner för sen. Just nu lutar det åt hemmakväll för oss båda.

Idag åt jag typ frukost ute på altanen hemma hos baby, dock var jag tvungen. Det är nämligen så att deras hund har någon livmodersjukdom och medicinen gör att hennes mage blir fuckad.
Jag satt och åt i godan ro då jag känner att jag blir slagen i ansiktet av en fruktansvärd lukt. Min första tanke var "Har B fisit?" Så jag frågade, men han var oskyldig. Då kommer jag ihåg ngt som N beskrivit förra helgen. Att Kickis hade släppt sig och att han var tvungen att fly fältet, för det luktade förjävligt. Både jag och baby började skratta, men skrattet tystnade fort och vi sprang ut på altanen. hahaha! vi stod där en stund och kollade om det var grönt en stund efter. jag har nog aldrig känt någon så fruktansvärd fislukt. stackars kickan :P

aja nu ska jag chilla vidare :)
<3

Inga kommentarer: