fredag 18 april 2008

Hej, hej, hemskt mycket hej.

Goddag :)
Jag vill börja detta inlägg med att be om ursäkt för gårdagen uteblivna (?) inlägg. :)
Oj oj vad jag och Benny har varit effektiva idag :) Dagen började med att vi gick upp typ 9. Åt frukost och åkte in till Kungsbacka. Det blev systemet, ÖB och Willys. Vi kom hem och dumpade alla nyinköpta partysaker i bygdegården. Sedan åkte vi hem, käkade lunch och kollade på tv en sväng. Åkte tillbaka till bygdegården och fixade ännu mer och dumpade av resten av sakerna. Möblerade om och lite sådär :)
Sedan var det inte så mycket mer vi kunde göra idag, får ta resten imorgon. Så vi åkte hem och satte oss vid tv:n. Sedan vid halv sex åkte jag hem. Nu är jag trött. Ikväll ska jag bara vara hemma med familjen, käka middag och titta på Talang tror jag.
Måste ju vara pigg imorgon.
Hoppas att alla laddar ordentligt nu :)

Imorgon kommer jag att ha massor att göra så det blir nog inget inlägg.
Jag ska fia iordning håret och lite sådär här hemma, dra på mig fula kläder åka ner till älsklingen vid elva och börja fixa en massa i bygdegården. Funderar på att föreslå pizza eller något till middag, lätt och bra. Dessutom blir man inte full så lätt, så då kan man dra på ordentligt. hehe!
Göra iordning sig hemma hos baby, sedan åka ner till bygdegården igen och göra det sista. Typ bålen, fylla upp alla skålar med gottigott och sådär. :D
Hoppas på en toppenfest!
Dock är tävlingar och annat inställt, men det blir kul ändå :) Vi får ha kul på andra sätt.

Ha en toppen fredagskväll.
<3

Inga kommentarer: